23 січня 2010

Тігіпко Колобок

Менопауза після виборів. Найбільш гонорові зараз ті, хто голосував за Тігіпка. Вони себе числять переможцями. А людська природа така, що - хочеться бути переможцями. Тепер всі тігіпкомани ходять з задертими носами, ловлять "пуки" від свого обранця і помаленьку дрейфують у бік Януковича.
Але, хлопчики і дівчатка, не поспішайте! Хочете, я вам казку розповім на ніч про колобкА-ТігіпкА!
Про себе він співає таку пісеньку, але чомусь навіть дошкульні журналісти її вам не озвучують.
Слова там приблизно такі:
- Я від Ющенка втік, коли він мене просив у нього віце-прем'єром залишитись!
- Я від Януковича втік, коли штаб його очолював, а тут Помаранчева революція почалась!
- Я від Юлі втік, коли став у неї радником.
Нарешті останнє:
- І від тебе, наївний електорат, втечу!!!
Котись-котись, Колобок, ще кілька разів обхитруєш довірливих, але врешті Лисичка-сестричка на ім'я "ЦВК" таки з'їсть весь твій круглобокий, рум'яний і духмяний рейтинг. Бо, як кажуть, обманом світ пройдеш, та назад не вернешся. Але то буде пізніше!..
А зараз - гарного маємо Колобка? Помахайте йому ручкою, бо він уже намилився мільярди здобувати у свою кишеньку під вашим гордо задертим носом.

Немає коментарів:

Дописати коментар